Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» визначено, що за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав державний реєстратор приймає рішення, а про проведену державну реєстрацію прав – формує витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

     Рішення державного реєстратора, витяг з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію прав надаються в електронній та (за бажанням заявника) в паперовій формі.

читати далі

   Статтею 27 Закону україни «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» передбачено перелік документів, що подаються для державної реєстрації права власності на об’єкт незавершеного будівництва, а саме:

     1)документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку під таким об’єктом ( у разі відсутності у Державному реєстрі прав зареєстрованого відповідного речового права на земельну ділянку);

     2)документ, що відповідно до законодавства надає право на виконання будівельних робіт (крім випадків, коли реєстрація такого документа здійснювалася в Єдиному реєстрі документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про проведення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів);

     3)документ, що містить опис об’єкта незавершеного будівництва за результатами технічної інвентаризації такого об'єкта.

читати далі

     Статтею 11 Закону України «Про друковані засоби масової інформації(пресу) в Україні» передбачено, що друкований засіб масової інформації може видаватися після його державної реєстрації. Державній реєстрації підлягають всі друковані засоби масової інформації, що видаються на території України, незалежно від сфери розповсюдження, тиражу і способу його виготовлення.

     Заяви про державну реєстрацію друкованих засобів масової інформації залежно від сфери розповсюдження подаються засновником (співзасновниками) до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації друкованих засобів масової інформації:

1)      загальнодержавної, регіональної (дві і більше областей) та/або зарубіжної сфери розповсюдження – Міністерством юстиції України;

2)      місцевої сфери розповсюдження – головними територіальними управліннями юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі.

читати далі

     Відповідно до частини першої та шостої статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу-підприємця, у тому числі змін до установчих документів, пов’язаних з проведенням їх у відповідність із законами України у строк, визначений цими законами.

     Державні органи, у тому числі суди, органи Національної поліції, органи прокуратури, органи Служби безпеки України, а також органи місцевого самоврядування та їхні посадові особи звільняються від справляння адміністративного збору за державну реєстрацію та від плати за надання відомостей з єдиного державного реєстру через портал електронних сервісів.

      Частиною першою статті 2 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» визначено, що відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб – підприємців, регулюються Конституцією України, цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону.

     Фінансове забезпечення державної реєстрації здійснюється відповідно до розділу VIЗакону про реєстрацію.

     Статтею 36 Закону про реєстрацію встановлена плата у сфері державної реєстрації та її розмір.

читати далі

Вы здесь: Home Державний реєстратор