Для забезпечення зручності, економії часу та коштів Міністерством юстиції України для користувачів адміністративних послуг запроваджено он-лайн сервіси «Онлайн будинок юстиції», «Кабінет електронних сервісів».

         Наразі фізичні та юридичні особи мають можливість в режимі он-лайн:

$11.     отримати документи та інформацію з державних реєстрів Міністерства юстиції України;

$12.     подати документи для проведення державної реєстрації юридичної особи, фізичної особи-підприємця;

$13.     провести попередній правовий аналіз документів щодо реєстрації громадської організації;

$14.     скористатись рубрикою соціальний ліфт, яка надає можливість ознайомитись з переліком вакансій Міністерства юстиції України та його територіальних підрозділів, обрати напрямок діяльності та регіон в якому ви бажаєте працювати, а також подати своє резюме;

$15.     відслідкувати статус будь-яких об’єктів нерухомого майна у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, поставивши їх на контроль за допомогою рубрики SMS – Маяк;

$16.     отримати кваліфікований цифровий підпис;

$17.     за допомогою «Веб-порталу» «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» записатись на прийом до відділу державної реєстрації актів цивільного стану у зручний для вас час, задати питання в онлайн режимі, подати заяву на реєстрацію актів цивільного стану;

$18.     скористатись пошуком законодавчих документів, шаблонів (зразків документів) тощо;

Переваги отримання послуг он-лайн:

1.     отримання відповідної інформації в режимі он-лайн;

2.     зручність, відсутність черг та економія часу;

3.     можливість оплати в он-лайн режимі;

4.     розмір адміністративного збору за отримання інформації/відомостей в електронній формі значно менший ніж розмір адміністративного збору за отримання інформації у паперовій формі;

5.     цілодобовий доступ до он-лайн сервісу;

6.     отримання послуг без контакту з представниками влади.

Необхідно зазначити, що в електронній формі інформацію можливо отримати за умови ідентифікації особи (фізичної чи юридичної) з використанням кваліфікованого цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи, реєстрації користувача на відповідному порталі, у тому числі з використанням електронної системи ідентифікації «BankID».

Відомості з державних реєстрів Міністерства юстиції України, що надаються у паперовій або електронній формах мають однакову юридичну силу.

Ви тут: Home Державний реєстратор Зручні он-лайн сервіси Міністерства юстиції України про громадян