Як відомо, 1 січня 2017 року спливає термін для неприбуткових організацій з перереєстрації статутів згідно нових вимог українського податкового законодавства.

     З 1 січня 2015 року вступили в дію  зміни в Податковому Кодексі України.

   Зміни відбулися в Податковому Кодексі України для всіх неприбуткових  організацій, які зареєстровані в Україні. Відповідно до внесених змін всім неприбутковим організаціям потрібно до 1 січня 2017 року привести у відповідність до вимог Податкового Кодексу свої установчі документи, а це саме Статут. Статут – документ, який регламентує право здійснення діяльності будь-якої неприбуткової організації. Тому до 1 січня 2017 року всі  повинні внести зміни в свої установчі документи, якщо це буде потрібно.

А саме, у відповідності до внесених змін, з 1 січня 2015 року було вилучено Статтю 157з Податкового Кодексу України, яка регламентувала порядок оподаткування неприбуткових установ та організацій. Ця стаття застосовувалась до неприбуткових установ та організацій, зареєстрованих згідно з вимогами діючого законодавства та внесених контролюючими органами до Реєстру неприбуткових організацій та установ. Починаючи з 01.01.2015 року до Статті 133було додано певні пункти, в яких вказано, хто не є платником податку на прибуток. У відповідності до п.133.4. не є платниками податку на прибуток неприбуткові підприємства, установи та організації, які виконують вимоги, що встановлені  цим пунктом.

Відповідно до статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб. Фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» документи, що подаються для державної реєстрації, повинні відповідати таким вимогам:

1) документи мають бути викладені державною мовою;

2) текст документів має бути написаний розбірливо (машинодруком або від руки друкованими літерами);

3) документи не повинні містити підчищення або дописки, закреслені слова та інші виправлення, не обумовлені в них, орфографічні та арифметичні помилки, заповнюватися олівцем, а також містити пошкодження, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст;

4) заява про державну реєстрацію підписується заявником.

5) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами). Справжність підписів на такому рішенні нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом.

        6)установчий документ викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами, крім випадків заснування юридичної особи). Справжність підписів на установчому документі нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом.

Для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, подаються такі документи:

1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі;

2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру, крім внесення змін до інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник - юридична особа, про місцезнаходження та про здійснення зв’язку з юридичною особою;

7) документ про сплату адміністративного збору - у випадках, передбаченихстаттею 36цього Закону;

8) установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі.

        Для внесення змін всім неприбутковим організаціям та приведеня у відповідність до вимог Податкового Кодексу свої установчі документи, рекомендуємо  звертатись до  державних  реєстраторів Монастирищенської райдержадміністрації, за адресою вул. Івана Богуна 34 в приміщені Центру надання адміністративних послуг  (зі сторони автостоянки).

З 02 листопада 2016 набрав чинності Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності" від 06.10.2016 № 1666-VIII. Цим законом внесено зміни до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», а саме:

- Принцип екстериторіальності звужено: тепер суб’єкти державної реєстрації  проводять реєстраційні дії в межах області (крім державної реєстрації обтяжень, які проводяться незалежно від місцезнаходження нерухомого майна, та державної реєстрації прав у результаті вчинення нотаріальної дії) (ч. 5 ст. 3 Закону);

- Про проведену реєстраційну дію за бажанням заявника видається витяг (в процедурі реєстрації) з проставлянням підпису та печатки державного реєстратора (ч. 1 ст. 21 Закону).

Змінилися строки проведення реєстраційних дій: державна реєстрація обтяжень і іпотек проводиться у строк, що не перевищує двох робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав (ч. 1 ст. 19 Закону); зупинення реєстраційних дій, внесення запису про скасування державної реєстрації прав, внесення записів про скасування рішення державного реєстратора у строк, що не перевищує 2 годин з часу реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав (ч. 3 ст. 19 Закону).

 Коли реєстратор отримує пакет документів для проведення реєстраційної дії – він зобов’язаний повідомити про це власника майна, щодо якого подано заяву на проведення реєстраційної дії, у порядку визначеному Кабінетом Міністрів України (ч. 1 ст. 20 Закону). Якщо у власника майна є необхідність попередити проведення незаконної реєстраційної дії - він може подати заяву про заборону вчинення реєстраційних дій щодо власного об’єкта нерухомого майна, на підставі якого проведення реєстраційних дій зупиняється. (ч. 1 ст. 25 Закону). У випадку коли власник майна, яким подано заяву про заборону вчинення реєстраційних дій, протягом 10 робочих днів не подав рішення суду про заборону вчинення реєстраційних дій, що набрало законної сили, то державний реєстратор приймає рішення про відновлення реєстраційних дій (ч. 3 ст. 25 Закону). Реєстраційні дії на підставі рішень судів будуть проводитись виключно на підставі рішень, отриманих в результаті інформаційної взаємодії Державного реєстру прав та Єдиного державного реєстру судових рішень, без подання відповідної заяви заявником (ч. 1 ст. 311 Закону). Ця норма почне працювати з моменту запуску технічної взаємодії між цими реєстрами. До цього - реєстраційні дії на підставі рішень судів проводяться за зверненням заявника.

Зменшено розмір плати (0,1 мінімальної заробітної плати) та строки реєстрації права власності (у строк, що не перевищує 5 робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав на єдиний майновий комплекс (ч. 1 ст. 34 Закону).

За отримання інформації з реєстру справляється адміністративний збір, розмір якого встановлено Законом (ч. 6 ст. 34 Закону). У разі коли державна реєстрація права власності або інших речових прав, відмінних від права власності, проводиться у строки менші, ніж передбачені статтею 19 Закону, особи, які звільнені від сплати адміністративного збору законом, не звільняються від сплати адміністративного збору за скорочені терміни реєстрації (п. 9 ч. 8 ст. 34 Закону). 

 

п/п

П.І.П. державного реєстратора

Посада

Послуги, що надаються

Графік роботи

Контактний телефон

1

Василенко Олександр Володимирович

державний реєстратор речових прав на нерухоме майно Монастирищенської райдержадміністрації

державна реєстрація права власності на нерухоме майно;

державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно;

надання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

та інші послуги. 

понеділок – четвер

з 08.00 до 17.15;

пятниця

з 08.00 до 16.00

2-57-12

2

Махобей Оксана Миколаївна

державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Монастирищенської райдержадміністрації

державна реєстрація змін відомостей про юридичну особу та фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

державна реєстрація юридичних осіб;

державна реєстрація фізичних осіб-підприємців;

надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

інші послуги. 

понеділок – четвер

з 08.00 до 17.15;

пятниця

з 08.00 до 16.00

2-57-12

З 01 жовтня 2015 року змінюється порядок отримання відомостей:

         з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокуратури, органами Служби безпеки України та їх посадовими особами;

         з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, судами, органами доходів і зборів, органами прокуратури, органами Служби безпеки України та їх посадовими особами, нотаріусами, адвокатами.

         Відтепер вищезазначені органи та їх посадові особи з метою здійснення своїх повноважень будуть безоплатно в електронній формі отримувати інформацію із зазначених реєстрів, що позбавить громадян необхідності зайвий раз звертатись до реєстраційних служб територіальних органів юстиції за отриманням необхідної їм інформації.

У зв’язку з набранням чинності 26 травня 2015р. Закону України № 475-VІІІ «Про внесення змін до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи» інформуємо про те, що прийнятий Закон звільняє від необхідності подавати до реєстраційної служби Форму 4 з даними про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів):

- політичні партії, творчі спілки, їх територіальні осередки, адвокатські об’єднання, торгово-промислові палати, релігійні організації, державні та комунальні підприємства;

- юридичні особи, засновниками (учасниками) яких є виключно фізичні особи, якщо кінцеві бенефіціарні власники (контролери) таких юридичних осіб збігаються з їх учасниками. У цьому випадку засновники (учасники) – фізичні особи є бенефіціарними власниками (контролерами) такої юридичної особи;

- юридичні особи, які подали державному реєстратору відомості про свого кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів), у тому числі кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів) їх засновника, якщо засновник – юридична особа.

У разі відсутності у юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її учасника (засновника), якщо учасник (засновник) – юридична особа, подаються відомості про його відсутність.

Строк подачі до реєстраційної служби Форми 4 продовжено на 4 місяці,тобто до 25.09.2015р.

          Відповідно до частини п’ятої статті 16611 Кодексу України про адміністративні правопорушення неподання юридичною
особою державному реєстратору передбаченої Законом України
«Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних
осіб - підприємців» інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи тягне за собою
накладення
на керівника юридичної особи або особу, уповноважену діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), штрафу
від трьохсот
до п’ятисот неоподаткованих мінімумів доходів громадян.

Звертаємо увагу, що з метою уникнення черг в реєстраційних службах територіальних   управлінь   юстиції   області   форму   4 необхідно заповнити та подати державним реєстраторам юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців завчасно, не чекаючи останнього дня визначеного терміну (до 25.09.2015).

Вы здесь: Home Державний реєстратор