Прийом громадян проводиться за адресою:

вул. Соборна,121, Монастирищенська районна державна адміністрація,
Телефон для довідок: 2-21-87. email:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

Прізвище,ім’я по батькові

Посада

Дні прийому

Години прийому

 

Недогода Олег Федорович

 

 Голова районної

 державної адміністрації

 

 

Щопонеділка

 

Щосереди

 

 

За окремим графіком

 

 

 

14.00-17.00

 

 

17.00-20.00

 

 

Виїзні прийоми

 

 

Терещук Руслан Миколайович

 

Заступник голови районної державної адміністрації

 

 

Щосереди

 

Щоп'ятниці

 

За окремим графіком

 

 

 

09.00-12.00

 

17.00-20.00

 

Виїзні прийоми

 

           

        Темченко Галина          Володимирівна

 

Керівник апарату    районної державної адміністрації

 

 

Щоп'ятниці

 

Щовівторка

 

За окремим графіком

 

 

 

09.00-12.00

 

17.00-20.00

 

Виїзні прийоми

 

 

Про стан роботи зі зверненнями

громадян в Монастирищенській

райдержадміністрації за січень – вересень 2018 року

 

Основний закон України статтею 40 закріплює право направляти індивідуальні і колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк . Крім того, право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією з гарантій дотримання прав і свобод гро- мадян. Адже, звернення громадян є однією з форм участі населення в державному управлінні, у вирішенні державних і суспільних справ, можливістю активного впливу громадянина на діяльність органів державної влади та місцевого самоврядування. Звернення громадян є також ефективним спо- собом відновлення порушеного права громадя- нина через подання до органів державної влади скарг, заяв і клопотань. Крім того, право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та од- нією з гарантій дотримання прав і свобод гро- мадян. Адже, звернення громадян є однією з форм участі населення в державному управ- лінні, у вирішенні державних і суспільних справ, можливістю активного впливу громадянина на діяльність органів державної влади та місцевого самоврядування. Звернення громадян є також ефективним спо- собом відновлення порушеного права громадя- нина через подання до органів державної влади скарг, заяв і клопотань. 

      Робота зі зверненнями громадян – один із напрямків діяльності Монастирищенської районної державної адміністрації, яка спрямовує свою роботу по розгляду звернень громадян та організації їх особистого прийому у відповідності з вимогами чинного законодавства України. 

         23.01.2018 відбулося засідання колегії райдержадміністрації, на якому розглянуто питання «Про роботу органів виконавчої влади району щодо реалізації вимог чинного законодавства з питань звернень громадян» за результатами розгляду прийнято розпорядження «Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2017 року». 

У лютому, травні 2018 на семінарі з секретарями виконкомів місцевих рад розглянуто питання щодо порядку ведення діловодства по роботі зі зверненнями громадян. Також надано практичну допомогу 8 сільським радам. 

      За січень - вересень 2018 року   в райдержадміністрації розглянуто 76звернення громадян (61 за відповідний період 2017 року), з них 15письмових (7 за аналогічний період минулого року) та 61 на особистому прийомі (54 за аналогічний період минулого року). 

У зверненнях громадянами порушено ряд різних питань, з яких 22 звернення громадян вирішено позитивно, на інші надано відповідні роз’яснення. Всі звернення розглянуті у визначені чинним законодавством терміни. 

        Найбільш актуальними питаннями, що порушувались у зазначених зверненнях, залишаються питання надання матеріальної допомоги, сприяння у нарахуванні та виплаті державних соціальних допомог, субсидій, забезпечення земельними ділянками учасників АТО та членів їх родин, виплата орендної плати за земельні частки (паї), майнові паї та ін. . 

Головним спеціалістом – юрисконсультом апарату райдержадміністрації постійно надається безоплатна юридична консультація   громадянам, які потребують соціального захисту та підтримки (з початку року надано 59 консультації (9 по телефону, 50 при особистому зверненні).  

 

         На особливому контролі перебувають колективні звернення, оскільки вони відображають проблеми жителів окремих населених пунктів нашого району та у яких жителів   найбільше хвилюють питання покращення стану житлово – комунального господарства району, питання земельних відносин, відновлення освітлення окремих вулиць. За звітний період до органів влади вищого рівня колективних звернень не надходило. 

 

2018

2017

+ / -

Адміністрація Президента України

1

2

-1

Кабінет Міністрів України

4

1

+3

Верховна Рада України

4

-

+4

Інші центральні органи виконавчої влади

5

5

0

Всього до органів влади вищого рівня

14

           8

 

За звітний період 2018 року на телефонну Урядову «Гарячу лінію» звернулося 112 осіб, (119 за відповідний період 2017 року), п’ять з них анонімні, три особи заперечували факт телефонування. 

     За характером   питань, що порушували громадяни при зверненнях на телефонну Урядову «Гарячу лінію»  основними були щодо :

-  призначення та виплати субсидій на житлово –комунальні послуги  - 26;

- призначення та виплати державних соціальних допомог -37;

- пільг  - 6;

- земельні питання  -17;

-  заробітної плати та матеріальної допомоги по 2.

              Розгляд письмових і усних звернень ведеться відповідно до ст. 14-16 Закону України «Про звернення громадян», що зобов’язує об’єктивно і своєчасно розглядати, перевіряти викладені у них факти, приймати рішення відповідно до чинного законодавства України і забезпечувати їх виконання, повідомляти громадян про наслідки розгляду звернення у встановлені законодавством строки.

   Враховуючи особливу роль звернень громадян  до органів державної влади  та органів місцевого самоврядування, вирішення життєво важливих проблем кожної людини, за дорученнями голови райдержадміінстрації та заступника голови райдержадміінстрації частина звернень розглядаються комісійно . Порушені питання у зверненнях громадян вивчаються на місцях і в межах наданих повноважень та  діючого законодавства приймаються відповідні заходи щодо усунення недоліків, причин та умов, що сприяли написанню скарг.

         Для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян  згідно затвердженого графіку,   у селах району проводяться «Дні регіону» за участю фахівців управлінь та відділів райдержадміністрації. Метою проведення виїзних днів прийому громадян є вивчення громадської думки про роботу органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, вирішення в оперативному порядку проблемних питань, надання роз’яснень та попередження звернень до органів влади вищого рівня.

Тому робота зі зверненнями громадян у Монастирищенській  районній державній адміністрації буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямованою лише на поліпшення якості розгляду звернень громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.

Ви тут: Home Райдержадміністрація Звернення громадян