Відповідно до ч. 8 ст. 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі – Закон) від сплати адміністративного збору під час проведення державної реєстрації речових прав звільняються:

1) фізичні та юридичні особи - під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та оформлені до проведення державної реєстрації прав у порядку, визначеному цим Законом;

2) громадяни, віднесені до категорій 1 і 2 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

3) громадяни, віднесені до категорії 3 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов’язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали в зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше двох років, а в зоні гарантованого добровільного відселення - не менше трьох років;

4) громадяни, віднесені до категорії 4 потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;

5) інваліди Великої Вітчизняної війни, особи із числа учасників антитерористичної операції, яким надано статус інваліда війни або учасника бойових дій, та сім’ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;

6) інваліди I та II груп;

7) Національний банк України;

8) органи державної влади, органи місцевого самоврядування;

 9) інші особи за рішенням сільської, селищної, міської ради, виконавчий орган якої здійснює функції суб’єкта державної реєстрації прав.

У разі якщо державна реєстрація права власності або інших речових прав, відмінних від права власності, проводиться у строки менші, ніж передбачені статтею 19 цього Закону, особи, визначені пунктами 1-9 цієї частини, не звільняються від сплати адміністративного збору.   

Адміністративний збір не справляється за внесення до записів Державного реєстру прав змін, пов’язаних із приведенням у відповідність із законами України у строк, визначений цими законами.

Відповідно до статті 11 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» (далі – Закон про пресу) друкований засіб масової інформації може видаватися після його державної реєстрації.

Державній реєстрації підлягають всі друковані засоби масової інформації, що видаються на території України, незалежно від сфери розповсюдження, тиражу і способу його виготовлення.   

Заяви про державну реєстрацію друкованих засобів масової інформації подаються засновником (співзасновниками) до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації друкованих засобів масової інформації .

Згідно пункту 1.4 глави 1 Положення про державну реєстрацію друкованих засобів масової інформації , затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 21.02.2006 №12/5 (далі – Положення), державна реєстрація (перереєстрація) друкованих ЗМІ залежно від сфери розповсюдження та розгляд заяв з інших питань, зазначених у пункті 2.6 Положення, здійснюється такими реєструючими органами:

1) загальнодержавної, регіональної (дві і більше областей), та/або зарубіжної сфери розповсюдження – Міністерством юстиції України;

2) місцевої сфери розповсюдження – головними територіальними управліннями юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі.

 Звертаємо увагу, що відповідно до статті 186 – 6 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП) виготовлення, випуск або розповсюдження продукції друкованого засобу масової інформації після припинення діяльності цього друкованого засобу масової інформації, а так само ухилення від перереєстрації друкованого засобу масової інформації у передбачених законом випадках, чи від повідомлення реєструючому органу про зміну виду видання, юридичної адреси засновника (співзасновників), місцезнаходження редакції, – тягнуть за собою накладення штрафу від десяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (170 – 510 гривень).

Статтею 33 Закону про пресу передбачено, що контрольні примірники періодичних і таких, що продовжуються, видань відразу після надрукування безоплатно надсилаються редакцією засновникові (співзасновникам) і реєструючому органу.

Відповідно до статті 186 – 7 КУпАП недоставляння або порушення строку доставляння обов’язкового безоплатного примірника документів – тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб, фізичних осіб - підприємців від тридцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (510 – 850 гривень).

Згідно частини 1 статті 255 КУпАП у справах про адміністративні правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 – 221 цього Кодексу, протоколи про правопорушення, зокрема, передбачені ст. ст.186 – 6, 186 – 7 КУпАП, мають право складати уповноважені на те посадові особи органів внутрішніх справ (Національної поліції).

Пунктами 68-70 Порядку про державну реєстрацію речовину прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 20І5 року № 1127 встановлено, що для |державної реєстрації права власності на об’єкт незавершеного будівництва подаються:

1) документ, то посвідчує речове право на земельну ділянку під таким об'єктом (крім випадку, коли речове право на земельну ділянку вже зареєстровано в Державному реєстрі прав); 

2) документ, що відповідно до законодавства надає право на виконання будівельних робіт (зазначений документ не вимагається у :разі, коли реєстрація такого документа здійснювалася в Єдиному реєстрі документів);

3) технічний паспорт на об’єкт незавершеного будівництва.
Для державної реєстрації права власності на об’єкт незавершеного будівництва, що підлягає приватизації, подаються:

1) документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку Лід таким об’єктом (крім випадку, коли речове право на земельну діл(янку вже зареєстровано в Державному реєстрі прав або коли за рішенням державного органу приватизації продаж об’єкта незавершеного будівництва здійснюється під розбирання без земельної ділянки;

2) копія наказу Фонду державного майна про включений об’єкта незавершеного будівництва до переліку об’єктів державної власності, що підлягають приватизації; 

3) копія наказу державного органу приватизації про прийняття рішення про приватизацію такого об’єкта;
4) технічний паспорт на об’єкт незавершеного будівництва.
Для державної реєстрації права власності на об’єкт незавершеного будівництва, набутого на підставі договору або з прилюдних торгів. прДаються відповідний договір або свідоцтво про придбання майна з прилюдний, торгів (аукціонів) чи свідоцтво про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів), якщо прилюдні торги (аукціони) не відбулися.

Вы здесь: Home Управління юстиції інформує