Управління юстиції інформує

З 01.06.2017 року відділи державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області надають платні послуги, відповідно до Переліку платних послуг, які можуть надаватися відділами державної реєстрації актів цивільного стану, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2010 р. N 1168 за новими тарифами.

22 травня 2017 року за № 33/1713 зареєстровано наказ Головного територіального управління юстиції у Черкаській області від 15 травня 2017 року № 106/05 «Про затвердження Розмірів плати за надання відділами державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаської області платних послуг».

Детальніше з наказом можна ознайомитись на головній сторінці веб-сайту Головного територіального управління юстиції у Черкаській області у розділі «Послуги» та в папці «Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції» розділу «Управління державної реєстрації» http://uprav.ck.minjust.gov.ua.

Нагадуємо, що «Онлайн будинок юстиції» функціонує за адресою http://obu.org.ua. Послугами з повторного отримання документів у сфері реєстрації актів цивільного стану, зможуть скористатися всі українці. Для цього достатньо зайти на сайт сервісу Онлайн Будинок Юстиції.

На порталі сервісу можна знайти інструкцію з отримання кожної запропонованої послуги, а також залишити відгук. Окрім вищезгаданих сервісів, також можна отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту, зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації, отримати дані про електронний цифровий підпис. Будь-який громадянин може подати заявку через «онлайн будинок юстиції» про втрату документа і в будь-якому відділі ДРАЦС країни отримати дублікат. В онлайн-будинку юстиції кожен, у кого є комп’ютер та доступ до інтернету, може отримати таку послугу, як повторна видача документів. Скажімо, свідоцтво про народження чи шлюб (або розірвання його) тощо. А також витяги із документів про народження, зміну імені, смерть, розірвання шлюбу, усиновлення, встановлення батьківства.

Якщо людина має електронний цифровий підпис, вона зможе оформити весь цикл документів через онлайн-юстицію. Що потрібно для реєстрації в системі «Онлайн-будинок юстиції»

— зайти на ресурс http://obu.org.ua, ввівши в браузер потрібну адресу та натиснувши клавішу Enter;

— на стартовій сторінці системи слід курсором вибрати кнопку у правому верхньому кутку вікна;

— у формі, що з’явиться на екрані, користувач має вибрати закладку «реєстрація» та у відповідні поля форми ввести адресу своєї електронної пошти і пароль (двічі);

— вводячи пароль, користувач може скористатися можливістю приховати чи показати набрані ним символи, вибравши відповідно опцію «сховати» чи «показати»;

— поставити галочку в чек-бокс «я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних»; поставити галочку в чек-бокс «я ознайомлений з порядком роботи з веб- порталом»;

— натиснути екранну кнопку «створити аккаунт».

Після облікового запису система запропонує користувачеві форму авторизації в системі.

Неприбуткові підприємства, установи та організації, що не відповідають вимогам статті 133.4 Податкового кодексу України, з метою включення до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій зобов’язані до 1 липня 2017 року привести свої установчі документі у відповідність із нормами Кодексу.
Нагадуємо, що прийом та видача документів здійснюється центрами надання адміністративних послуг та місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, а також безпосередньо Головним територіальним управлінням юстиції у Черкаській області.
Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до установчих документів, пов’язаних із приведенням у відповідність до законодавства у визначений строк.
Отримати консультацію спеціалістів Головного територіального управління юстиції у Черкаській області з питань державної реєстрації громадських формувань можна за телефоном «гарячої лінії» (0472) 54-08-29.

Відмова у проведенні реєстраційних дій щодо нерухомості може бути оскаржена до територіального органу Мін’юсту або до суду.

При Головному територіальному управлінні юстиції у Черкаській області діє Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Черкаській області, тому скаргу можна подати або надіслати за адресою: бульв. Шевченка, 185, м. Черкаси, 18001.

Якщо державним реєстратором безпідставно, необґрунтовано відмовлено у проведенні реєстраційних дій, то за результатом розгляду скарги приймається рішення про задоволення скарги. У такому випадку скасовується рішення про відмову в державній реєстрації прав та проводиться державна реєстрація прав на нерухомість.

Рішення, прийняте за результатом розгляду скарги, виконується не пізніше наступного робочого дня після прийняття такого рішення. При цьому, повторне подання документів для проведення державної реєстрації прав на нерухомість та сплата адміністративного збору не вимагається.

Міністерством юстиції України проводиться постійна робота щодо спрощення доступу громадян до адміністративних послуг. Так, на даний час документи про реєстрацію місця проживання новонародженної дитини можна подати через відділи державної реєстрації актів цивільного стану або через працівників цих відділів, які здійснюють виїзний прийом щодо державної реєстрації народження дітей при пологових відділеннях місцевих медичних закладів. Для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подаються наступні документи: - заява про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини; - паспорти батьків; - свідоцтво про народження дитини; - квитанція про сплату адміністративного збору; - копію витягу про державну реєстрацію народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України (у разі подання документів для реєстрації місця проживання дітей одинокими матерями). Реєстрація місця проживання дитини проводиться за місцем проживання її батьків (чи одного з батьків) або ж законних представників. У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами, місце проживання дитини реєструється за місцем проживання одного з батьків за. письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків. Станом на 25 травня 2017 року через відділи державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області було подано 252 заяви про реєстрацію місця проживання новонародженної дитини. Шановні батьки, заощаджуйте свій дорогоцінний час та використовуйте його на своїх любих малюків !

Ви тут: Home Управління юстиції інформує