Управління юстиції інформує

ОТРИМУЄМО СВІДОЦТВО ПРО НАРОДЖЕННЯ ТА ПОДАЄМО ЗАЯВУ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ В ПОЛОГОВОМУ БУДИНКУ

Щоб зробити внесок для комфорту жінок, які народжують майбутнє покоління, з метою реалізації сервісів Міністерства юстиції України, створення сприятливих умов, спрямованих на спрощення доступу громадян до адміністративних послуг відділами державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області здійснюється прийом документів для державної реєстрації народження та реєстрації місця проживання в закладах охорони здоров’я де приймаються пологи. За чотири місяці поточного року працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану Черкаської області в закладах охорони здоров’я видано 1129 свідоцтва про народження малюків. Батьками, при реєстрації народження малюків виявлено бажання та подано 167 заяв для реєстрації місця проживання новонародженої дитини через представника відділу державної реєстрації актів цивільного стану Черкаської області.

Для реєстрації новонародженої дитини потрібно:

1. заява;

2. медичне свідоцтво про народження;

3. свідоцтво про шлюб (якщо батьки перебувають у шлюбі).

Для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подаються:

1. письмова заява встановленого зразка (додаток 7 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207);

2. свідоцтво про народження дитини;

3. квитанція про сплату адміністративного збору у розмірі 13,60 грн.;

4. документ, що засвідчує особу законного представника (батьків, усиновлювачів).

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності працівника відділу державної реєстрації актів цивільного стану, який приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків.

У Черкаській області повноваження у сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу здійснюють усі 20 районних державних адміністрацій:

Йти до нотаріуса для реєстрації прав на нерухомість варто не тільки у випадку укладання угоди, яка потребує нотаріального посвідчення (договору купівлі-продажу, дарування тощо). Нотаріуси мають повноваження реєструвати нерухоме майно без вчинення нотаріальної дії щодо такого майна. Широкі повноваження нотаріуси мають для того, аби послуги у сфері державної реєстрації бізнесу та нерухомості були максимально наближені для тих, кому вони потрібні. Всі ці нововведення дозволять позбавитися таких явищ як черги та погане обслуговування. Якщо нотаріус відмовляє у державній реєстрації бізнесу та нерухомості з підстав не передбачених законами України, його рішення, дії, бездіяльність можна оскаржити до територіального органу Мін’юсту (наприклад, якщо нотаріус працює у населеному пункті Черкаської області, то зі скаргою необхідно звертатися до Головного територіального управлення юстиції в Черкаській області) або до суду. При Головному територіальному управлінні юстиції у Черкаській області діє Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Черкаській області, тому скаргу можна подати або надіслати за адресою: бульв. Шевченка, 185, м. Черкаси, 18001.

Сервіси, які раніше українці отримували через випробування чергами тепер доступні в електронному режимі. 23 лютого2017 року відбулася презентація виходу проекту Міністерства юстиції «Он-лайн будинок юстиції» на всеукраїнський рівень. Цей портал увібрав у себе всі сервіси, які Міністерство юстиції надає в електронному вигляді. «Он-лайн будинок юстиції» забезпечує отримання послуг без контакту з представниками влади. За допомогою порталу можна: - отримати повторні документи про державну реєстрацію актів цивільного стану: свідоцтва про народження, шлюб, розірвання шлюбу, смерть, зміну імені, а також відповідні витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян; - здійснити державну реєстрацію фізичної особи – підприємця, юридичної особи, громадської організації, друкованого засобу масової інформації; - отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту, отримати дані про електронний цифровий підпис. Ще одна новація – соціальний ліфт, де кожен український юрист може залишити свою анкету і вона буде автоматично вноситися в пропозиції із заповнення вільних вакансій в системі юстиції. На порталі сервісу можна знайти інструкцію з отримання кожної запропонованої послуги, а також залишити відгук. Для цього достатньо зайти на сайт сервісу http://online/minjust.gov.ua

Ви тут: Home Управління юстиції інформує