Держпродспоживслужба України

вул. Б.Грінченка, 1, м. Київ, 01001

ПІП скаржника

Адреса скаржника

Контактний телефон

e-mail

Скарга

10 лютого 2016 року мною за адресою: _____________________________, у магазині «______________________» ФОП _____________________ або (ТОВ «____________________») було придбано_________________________ вартістю ___________грн.

У період гарантійного терміну продукція втратила якість (виникли недоліки)_________________. Звернувшись до магазину, продавець мені відмовив у проведенні гарантійного ремонту__________________ (копія звернення додається).

У зв’язку з чим, прошу розглянути мою скаргу по суті та вирішити питання щодо проведення гарантійного ремонту (повернення коштів) за товар, який не відповідає якості.

Додатки:

-​ копія звернення до суб’єкта господарювання,

-​ копія документу, який засвідчує факт придбання продукції;

-​ копія технічного паспорта;

-​ тощо.

Дата Підпис

Примітка: електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії.

Держпродспоживслужба України

вул. Б.Грінченка, 1, м. Київ, 01001

ПІП скаржника

Поштова адреса: (обов'язково)

Контактний телефон

Електронна адреса:

Скарга

Звертаюся до Вас у зв'язку з порушенням мої прав у _______________(категорія закладу: супермаркет, магазин, аптека тощо), який розташований за адресою (фактична адреса закладу):_____________________________ та належить ______________ (ПП,ФОП, ТОВ, тощо, інформація про власника має бути зазначена у куточку покупця, чи на чеку).

Так, _________ (дата) прийшовши у даний заклад, я заходів придбати__________ (найменування товару). Вибравши товар, на касі я вирішив розрахуватись банківською карткою, але мені відмовили мотивуючи тим, що ____________________________________. Мені прийшлось розрахуватись готівкою, копію фіскального чеку додаю.

Пунктом 2 статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів» встановлено, що споживач має право на вільне використання електронних платіжних засобів.

Враховуючи вищезазначене, я вважаю, що у цьому закладі порушили мої права як споживача, тому прошу розглянути мою скаргу та провести позапланову перевірку у _____________(ПП,ФОП, ТОВ, тощо). Про результати проведеної роботи, прошу повідомити у встановлений законодавством строк.

Додатки:

-​ копія звернення до суб’єкта господарювання (за наявності);

-​ копія документу, який засвідчує факт придбання товару (за наявності);

-​ тощо.

Дата Підпис

Примітка: електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії.