Звернення громадян –це надзвичайно важливий канал зв’язку органу виконавчої влади з населенням, а робота зі зверненнями громадян – відповідальний обов’язок посадових осіб, оскільки є індикатором якості роботи служб, визначає комфорт проживання на території району, дозволяє забезпечувати соціальну стабільність, і, при потребі, слугує основою для формування пріоритетних рішень чи напрямків діяльності.

Стан роботи зі зверненнями громадян – один із напрямків діяльності Монастирищенської районної державної адміністрації, яка спрямовує свою роботу по розгляду звернень громадян та організації їх особистого прийому у відповідності з вимогами чинного законодавства України.

         Закон України «Про місцеві державні адміністрації», передбачає, що посадові особи забезпечують додержання прав і свобод громадян.

читати далі

з/п

 

Дані за 9місяців

2017 року

Дані за 9 місяців

2016 року

1

Всього розглянуто звернень

180

261

 

з них:

   
 

письмових

7

14

 

у тому числі звернень, що надійшли з ОКЦ

119

198

 

звернення, що надійшли під час  особистих прийомів голови, першого заступника, заступників голови, керівника апарату

54

49

2

Кількість особистих прийомів, проведених керівництвом райдержадміністрації (органу місцевого самоврядування)

54

49

 

з них:

   
 

особисті прийоми голови

36

35

 

у тому числі виїзні

7

8

 

особисті прийоми перших заступників, заступників голови, керівника апарату

18

9

 

у тому числі виїзні

7

4

3

Результати розгляду звернень:

   
 

вирішено позитивно

32

41

 

надано роз’яснення

128

202

 

перебуває на контролі

-

 
 

інше

20

18

 

Кількість звернень, розглянутих з порушенням термінів

-

 

4

Кількість громадян, що звернулися до райдержадміністрації (органу місцевого самоврядування)

69

65

 

з них громадяни  пільгових категорій, які потребують соціального захисту і підтримки

42

50

5

Кількість колективних звернень

2

2

6

Кількість звернень з органів влади вищого рівня

7

14

7

Кількість повторних звернень

0

 

8

Засідання колегії (виконкому), де розглядалися питання роботи із зверненнями громадян

на засіданнях  колегії РДА:  23.01.2017 «Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2016 року», 31.07.2017 «Про роботу органів виконавчої влади щодо реалізації чинного законодавства з питань звернень громадян»

на засіданнях  колегії РДА:  29.01.2016 «Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2015 року»

9

Результати розгляду (дані доручення, видане розпорядження, інше)

Розпорядження райдержадміністрації від 23.01.2017 №4«Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2016 року», протокольне доручення від 31.07.2017 №7.

 

10

Здійснено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації (виконкому)

Архівному секторі, РЦСССДМ, сектор молоді та спорту, відділ культури та туризму, фінансове управління, служба у справах дітей.

Архівному секторі, Р, сектор молоді та спорту, служба у справах дітей. відділ культури та туризму, фінансове управління,

ЦСССДМ

11

Здійснено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у виконкомах сільських рад

Дубрівська, Терлицька   Тарнавська   , Шабастівська, Жовтнева сільські ради

Цибулівської селищної, Долинківської   , Леськівської , Княжиківської, Зюбриської сільських рад 

12

Заслухано звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації (виконкомів), керівників територіальних підрозділів міністерств інших центральних органів виконавчої влади у районі (місті) перед головою райдержадміністрації (міським головою)

 Архівний сектор, РЦСССДМ, сектор молоді та спорту, відділ культури та туризму, фінансове управління, начальника служби у справах дітей

Архівний сектор, РЦСССДМ, сектор молоді та спорту, відділ культури та туризму, фінансове управління, начальника служби у справах

13

Форма реєстрації письмових  звернень (карткова, журнальна, електронна)

карткова

карткова

14

Форма реєстрації   звернень, поданих на особистому  (карткова, журнальна, електронна)

карткова

карткова

15

Розпорядження райдержадміністрації (нормативний документ органу місцевого самоврядування) щодо організації розгляду звернень громадян (дата, №, назва).

Розпорядження райдержадміністрації від 12.03.2008 №51 «Про заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення»

Розпорядження райдержадміністрації від 12.03.2008 №51 «Про заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення»

16

Розпорядження райдержадміністрації (нормативний документ органу місцевого самоврядування) щодо організації особистого прийому (дата, №, назва).

Розпорядження райдержадміністрації від 12.02.2008 №26 «Про порядок організації та проведення особистого прийому громадян в райдержадміністрації»

Внесено зміни 

Розпорядження райдержадміністрації від 12.02.2008 №26 «Про порядок організації та проведення особистого прийому громадян в райдержадміністрації»

Внесено зміни 

17

Проведення  нарад,  семінарів,  засідань колегій з питань
звернень громадян

3

2

18

Кількість засідань постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян / кількість розглянутих звернень

9

9

За вісім місяців  2017 року   в райдержадміністрації розглянуто 159 звернень громадян, з них 7 письмових  та 48 на особистому прийомі, 104 надійшло з контактного центру (Урядової телефонної «Гарячої лінії»).

У  зверненнях громадянами порушено ряд різних  питань, з яких  31 звернень громадян вирішено позитивно, на 128  надано відповідні роз’яснення. Всі звернення розглянуті у визначені чинним законодавством терміни.

          Найбільш актуальними питаннями, що порушувались у зазначених зверненнях, залишаються питання надання матеріальної допомоги, сприяння у нарахуванні та виплаті державних соціальних допомог,  субсидій, забезпечення земельними ділянками учасників АТО та членів їх родин. 

Головним спеціалістом – юрисконсультом апарату райдержадміністрації постійно надається безоплатна юридична консультація   громадянам, які потребують соціального захисту та підтримки (з початку року надано 55 консультацій (10 по телефону, 45при  особистому зверненні).  

             За звітний період  з органів влади вищого рівня надійшло 7 звернень

 

2017

  2016

+ / -

Адміністрація Президента України

2

3

-1

Кабінет Міністрів України

1

-

+1

Верховна Рада України

-

6

-6

Інші центральні органи виконавчої влади

4

4

0

Всього до органів влади вищого рівня

7

            13

-2

         Протягом 2017 року на телефонну Урядову «Гарячу лінію» звернулося 104 особи  , шість із них анонімні. 

     За характером   питань, що порушували громадяни при зверненнях на телефонну Урядову «Гарячу лінію»  основними були щодо :

-  призначення та виплати субсидій на житлово –комунальні послуги  - 35;

- призначення та виплати державних соціальних допомог -33;

- пільгового перевезення - 6;

- земельні питання  -6;

- медицини - 3;

- ремонту доріг -2;

- недобросусідські відносини 3;

 -  інші -16.

Статистично-аналітичні дані щодо організації роботи з

розгляду звернень громадян

у___ Монастирищенській  райдержадміністрації

(виконкомі міської ради, територіальній громаді)

за  8 місяців (період)

з/п

 

Дані за 8місяців

2017 року

Дані за 8 місяців

2016 року

1

Всього розглянуто звернень

159

 
 

з них:

   
 

письмових

7

 
 

у тому числі звернень, що надійшли з ОКЦ

104

 
 

звернення, що надійшли під час  особистих прийомів голови, першого заступника, заступників голови, керівника апарату

48

 

2

Кількість особистих прийомів, проведених керівництвом райдержадміністрації (органу місцевого самоврядування)

48

 
 

з них:

   
 

особисті прийоми голови

22

 
 

у тому числі виїзні

7

 
 

особисті прийоми перших заступників, заступників голови, керівника апарату

10

 
 

у тому числі виїзні

9

 

3

Результати розгляду звернень:

   
 

вирішено позитивно

31

 
 

надано роз’яснення

128

 
 

перебуває на контролі

-

 
 

інше

20

 
 

Кількість звернень, розглянутих з порушенням термінів

-

 

4

Кількість громадян, що звернулися до райдержадміністрації (органу місцевого самоврядування)

236

 
 

з них громадяни  пільгових категорій, які потребують соціального захисту і підтримки

127

 

5

Кількість колективних звернень

2

 

6

Кількість звернень з органів влади вищого рівня

7

 

7

Кількість повторних звернень

0

 

8

Засідання колегії (виконкому), де розглядалися питання роботи із зверненнями громадян

на засіданнях  колегії РДА:  23.01.2017 «Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2016 року», 31.07.2017 «Про роботу органів виконавчої влади щодо реалізації чинного законодавства з питань звернень громадян»

 

9

Результати розгляду (дані доручення, видане розпорядження, інше)

Розпорядження райдержадміністрації від 23.01.2017 №4«Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2016 року», протокольне доручення від 31.07.2017 №7.

 

10

Здійснено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації (виконкому)

Архівному секторі, РЦСССДМ, сектор молоді та спорту, відділ культури та туризму, фінансове управління

 

11

Здійснено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у виконкомах сільських рад

Дубрівська, Терлицька сільська рада, Тарнавська сільська рада, Шабастівська сільська рада

 

12

Заслухано звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації (виконкомів), керівників територіальних підрозділів міністерств інших центральних органів виконавчої влади у районі (місті) перед головою райдержадміністрації (міським головою)

 Архівний сектор, РЦСССДМ, сектор молоді та спорту, відділ культури та туризму, фінансове управління

 

13

Форма реєстрації письмових  звернень (карткова, журнальна, електронна)

карткова

 

14

Форма реєстрації   звернень, поданих на особистому  (карткова, журнальна, електронна)

карткова

 

15

Розпорядження райдержадміністрації (нормативний документ органу місцевого самоврядування) щодо організації розгляду звернень громадян (дата, №, назва).

Розпорядження райдержадміністрації від 12.03.2008 №51 «Про заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення»

 

16

Розпорядження райдержадміністрації (нормативний документ органу місцевого самоврядування) щодо організації особистого прийому (дата, №, назва).

Розпорядження райдержадміністрації від 12.02.2008 №26 «Про порядок організації та проведення особистого прийому громадян в райдержадміністрації»

Внесено зміни 05.04.2017 №51

 

17

Проведення  нарад,  семінарів,  засідань колегій з питань
звернень громадян

3

 

18

Кількість засідань постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян / кількість розглянутих звернень

8

 

Про  внесення змін до розпорядження

районної державної адміністрації

від  12.02.2008 № 26

Вы здесь: Home Звернення громадян