з/п

 

Дані за 9місяців

2017 року

Дані за 9 місяців

2016 року

1

Всього розглянуто звернень

180

261

 

з них:

   
 

письмових

7

14

 

у тому числі звернень, що надійшли з ОКЦ

119

198

 

звернення, що надійшли під час  особистих прийомів голови, першого заступника, заступників голови, керівника апарату

54

49

2

Кількість особистих прийомів, проведених керівництвом райдержадміністрації (органу місцевого самоврядування)

54

49

 

з них:

   
 

особисті прийоми голови

36

35

 

у тому числі виїзні

7

8

 

особисті прийоми перших заступників, заступників голови, керівника апарату

18

9

 

у тому числі виїзні

7

4

3

Результати розгляду звернень:

   
 

вирішено позитивно

32

41

 

надано роз’яснення

128

202

 

перебуває на контролі

-

 
 

інше

20

18

 

Кількість звернень, розглянутих з порушенням термінів

-

 

4

Кількість громадян, що звернулися до райдержадміністрації (органу місцевого самоврядування)

69

65

 

з них громадяни  пільгових категорій, які потребують соціального захисту і підтримки

42

50

5

Кількість колективних звернень

2

2

6

Кількість звернень з органів влади вищого рівня

7

14

7

Кількість повторних звернень

0

 

8

Засідання колегії (виконкому), де розглядалися питання роботи із зверненнями громадян

на засіданнях  колегії РДА:  23.01.2017 «Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2016 року», 31.07.2017 «Про роботу органів виконавчої влади щодо реалізації чинного законодавства з питань звернень громадян»

на засіданнях  колегії РДА:  29.01.2016 «Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2015 року»

9

Результати розгляду (дані доручення, видане розпорядження, інше)

Розпорядження райдержадміністрації від 23.01.2017 №4«Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2016 року», протокольне доручення від 31.07.2017 №7.

 

10

Здійснено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації (виконкому)

Архівному секторі, РЦСССДМ, сектор молоді та спорту, відділ культури та туризму, фінансове управління, служба у справах дітей.

Архівному секторі, Р, сектор молоді та спорту, служба у справах дітей. відділ культури та туризму, фінансове управління,

ЦСССДМ

11

Здійснено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у виконкомах сільських рад

Дубрівська, Терлицька   Тарнавська   , Шабастівська, Жовтнева сільські ради

Цибулівської селищної, Долинківської   , Леськівської , Княжиківської, Зюбриської сільських рад 

12

Заслухано звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації (виконкомів), керівників територіальних підрозділів міністерств інших центральних органів виконавчої влади у районі (місті) перед головою райдержадміністрації (міським головою)

 Архівний сектор, РЦСССДМ, сектор молоді та спорту, відділ культури та туризму, фінансове управління, начальника служби у справах дітей

Архівний сектор, РЦСССДМ, сектор молоді та спорту, відділ культури та туризму, фінансове управління, начальника служби у справах

13

Форма реєстрації письмових  звернень (карткова, журнальна, електронна)

карткова

карткова

14

Форма реєстрації   звернень, поданих на особистому  (карткова, журнальна, електронна)

карткова

карткова

15

Розпорядження райдержадміністрації (нормативний документ органу місцевого самоврядування) щодо організації розгляду звернень громадян (дата, №, назва).

Розпорядження райдержадміністрації від 12.03.2008 №51 «Про заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення»

Розпорядження райдержадміністрації від 12.03.2008 №51 «Про заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення»

16

Розпорядження райдержадміністрації (нормативний документ органу місцевого самоврядування) щодо організації особистого прийому (дата, №, назва).

Розпорядження райдержадміністрації від 12.02.2008 №26 «Про порядок організації та проведення особистого прийому громадян в райдержадміністрації»

Внесено зміни 

Розпорядження райдержадміністрації від 12.02.2008 №26 «Про порядок організації та проведення особистого прийому громадян в райдержадміністрації»

Внесено зміни 

17

Проведення  нарад,  семінарів,  засідань колегій з питань
звернень громадян

3

2

18

Кількість засідань постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян / кількість розглянутих звернень

9

9

Вы здесь: Home Звернення громадян Статистично-аналітичні дані щодо організації роботи з розгляду звернень громадян за 9 місяців 2017 року