- Перегляди: 319
Держпродспоживслужба України вул. Б.Грінченка, 1, м. Київ, 01001 ПІП скаржника Адреса скаржника Контактний телефон |
Скарга
10 лютого 2016 року мною за адресою: _____________________________, у магазині «______________________» ФОП _____________________ або (ТОВ «____________________») було придбано_________________________ вартістю ___________грн.
У період гарантійного терміну продукція втратила якість (виникли недоліки)_________________. Звернувшись до магазину, продавець мені відмовив у проведенні гарантійного ремонту__________________ (копія звернення додається).
У зв’язку з чим, прошу розглянути мою скаргу по суті та вирішити питання щодо проведення гарантійного ремонту (повернення коштів) за товар, який не відповідає якості.
Додатки:
- копія звернення до суб’єкта господарювання,
- копія документу, який засвідчує факт придбання продукції;
- копія технічного паспорта;
- тощо.
Дата Підпис
Примітка: електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії.
Держпродспоживслужба України вул. Б.Грінченка, 1, м. Київ, 01001 ПІП скаржника Поштова адреса: (обов'язково) Контактний телефон Електронна адреса: |
Скарга
Звертаюся до Вас у зв'язку з порушенням мої прав у _______________(категорія закладу: супермаркет, магазин, аптека тощо), який розташований за адресою (фактична адреса закладу):_____________________________ та належить ______________ (ПП,ФОП, ТОВ, тощо, інформація про власника має бути зазначена у куточку покупця, чи на чеку).
Так, _________ (дата) прийшовши у даний заклад, я заходів придбати__________ (найменування товару). Вибравши товар, на касі я вирішив розрахуватись банківською карткою, але мені відмовили мотивуючи тим, що ____________________________________. Мені прийшлось розрахуватись готівкою, копію фіскального чеку додаю.
Пунктом 2 статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів» встановлено, що споживач має право на вільне використання електронних платіжних засобів.
Враховуючи вищезазначене, я вважаю, що у цьому закладі порушили мої права як споживача, тому прошу розглянути мою скаргу та провести позапланову перевірку у _____________(ПП,ФОП, ТОВ, тощо). Про результати проведеної роботи, прошу повідомити у встановлений законодавством строк.
Додатки:
- копія звернення до суб’єкта господарювання (за наявності);
- копія документу, який засвідчує факт придбання товару (за наявності);
- тощо.
Дата Підпис
Примітка: електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії.